Never Perfect
EntryYaa




17th July
Thursday 17 September 2020 | 0 comment(s)


19 July 2020

Feel free to write today. It's been a long time since I've been here. 
On the night of July 17, we had a fight abt something that we shudnt fight at all. I guess?  
Something that I don't want to remember. He said something that I didn't expect at all. But yeah people make mistakes. Same goes for me. I do a lot of mistakes.  So kita Tulis Malay jela hahahhahhahah penat nak fikir grammar with the good one. Hhahahahahahaha 😜 Esoknya, I keluar dengan kawan dan ignored semua text and call dia. Kalau reply pun, sepatah sepatah malas nak layan. Hahahaha 😠 He's made me so fckin' angry okei. Hahaha, but it is okay. I love him fckin' crazy btw. 

Before arrived, he called and said that someone want to come over and give something. I pun macam okay jela. Tak expect apa pun, tapi macam dah boleh agak 😎 Lepas je i sampai rumah siap mandi semua almost pukul 10 camtu tetiba dia call cakap orang tu dah sampai. Hahahahahhahaha buka je pintu rupanya dia datang bawa sekali aiskrim konon nak pujuk. *muka i tak terkejut pun react macam biasa. Tutup pintu *i excited gilaaaaaa. Its take 1 hours to persuade me Hahahahah and  do you wanna know something hahahahha boyf i kalau kitaorang gaduh, dia akan jadi a little bit sensitve. Selagi tak baik, selagi monyok dia sendiri akan cry hahahahah comel 😂 i biar je selalunya 30 minit camtu baru i pujuk kakakakkakak *kesian dapat makwe keras hati* akhirnya berbaik juga. 

I really love this guy do 💜 his effort make me melts 🧚🏼‍♂️






Older Post . Newer Post