Never Perfect
EntryYaa




Mirul 🙉💞
Sunday 21 July 2019 | 0 comment(s)
Dah lama juga lah tak menulis ni *sedikit awkawrd*. Haini tetiba tdetik nak cerita unexpected things happened. Hahahhaha huh *breath 😅
Awas ☝
This story maybe make you a little bit annoying. 😜
Lets introduce my future baby husband 💞 my shining star. Amirul Ashraff. 
Okey lets start. Everything was good act. Having dins w Kakak (his sister) and Kakak's Boyf. After dins, we decided nak pergi lepak and that time baru pukul 10pm. Awal lagi nak balik. Memandangkan hari minggu. Hahahhah 😛 Pergila melepak dekat Bukit Bintang. Takes picture and listening busking. Having a good times together. Gittew. Baru lah mak love kan ?! 💞💞. tak lama lepastu aku ajak dia pergi toilet. nak pis pis. Dah settle apa semua, kitaorang duduk lah tepi birai jalan tu. Dia pula terus duduk main phone (tak borak pun dgn aku). Aku macam biasala. Aku diam (keluarkan phone juga) dan tak lama aku taktahan sebb dia ignored aku. aku pun ajak dia balik *expression muka aku mmg dah 360 darjah berubah* Yela baru ja lepas cakap " Harini bb nak habiskan dengan you" Dah buat apa main phone. Err Aku terus turn on mood merajuk hahahahahahahahah 🙊

Let it be short. Waktu nak otw ke kereta. Dia tanya aku whether im okay or not. Like usual, im said im okay😏 Complicated kan jadi perempuan ni. Hahahahha ( kereta jauh ya anak anak) so amik masa sikit. Tetiba dia pulak tak okay sbb dia mmg tak suka tengok aku murung mcm tu dan tak sampai pun setengah jam. Kitaorang dah baik. Dah happy dah gelak gelak dah gaduh manja dah dapat keharmonian tu. aku pun confess something dekat dia *aku pulak yang spoilkan mood dia* tapi aku minta dia janji jangan marah jangan merajuk jangan simpan dalam hati sebab aku tahu dia mesti bengang gila dengan aku. Hahahhahhaha dia pun okay lah janji bagai. Sampai waktu dah cerita dah tunjuuuuuk bukti. Fuuuuuuuuuuuuuhhh 💣💥 Terus keluar drama tv3 pukul 7 ya gais. Hshsshhshsh masing masing main karakter 😅 

Yes. thats my fault and 100% my fault. (Sorry im not cheated) His expression was totally changed. I can see his pain, how frustated angry and speechless when he know what i did. That times, aku pegang tangan dia weh. *Yelah, risau juga kang dia tinggal aku sesorang dekat situ. Hahahahhahah 🙉 Dia tarik tangan dia weh. Mungkin dia dah taktahan, dia cakap dekat aku " bagi bb masa sekejap boleh" then aku pun okay lah. Dia pergi jauh sikit dan aku pun berjalan lah sikit cari tempat boleh duduk. pastu dia panggil. Dia tak bagi "Risauuuuu lewteww. Sayang juga kat aku eh" hahahah - cakap dalam hati jelah. Time tu aku tahan sebak dan aku banyak diam. Yelah salah aku kan. Time tu aku fikir , apalah yang dia nak buat lepas ni eh ? ada juga aku explained what happened dan banyak juga aku say sorry. hahahaha 😭

Lepas dah pung pang pung pang. Akhirnya kami berbaik. *drumroll* Alhamdulillah. Kes Settle ! *dua jam juga lah nak baik semula tu. Hshshshshs 😅 Aku faham betapa frust dan sakitnya perasaan dia time tu. Orang yang kita sayang khianat kepercayaan yang kita bagi dekat dia. Padahal dia bagi semua kepercayaan usaha dia dekat kita. Confirm laa meletus kan ?. Hmmm Kalau dia buat benda yang sama dekat aku pun. Aku mengamuk tambah pula sifat tak sabar aku ni hahahahha 😝🙆 lepas ja jadi macam tu, aku tak sepatutnya bringing up this things bcs its happened a few month ago. 💂  Betula kata pepatah "biar pecah diperut jangan dimulut" haa Gittew. 
Apa yang aku nak bagitahu dekat sini. Bila kita dah ada partner, kita takpatut belakangkan dia. Ya tahu kita takda hubungan yang kukuh lagi. at least dia tahu apa yang kita buat. Bila partner dah bagi 100% percaya dia pada kita. Jangan lah sesekali khianat. Takut hubungan tu dah tak mcam dulu. Elok elok happy terus jadi suram. 
Lesson Learnt 🙆




Older Post . Newer Post