Never Perfect
EntryYaa




How we know each other 💕
Wednesday 24 July 2019 | 0 comment(s)


Okay harini aku nak pot pet pot pet lagi 😇

Aku nak cerita macam mana aku boleh together gether dengan my future baby husband tuuuuuu 😝 Alhamdulillah sepanjang p'hubungan aku dgn dia ni. semuanya smooth tapi kalau gado gado manja tu biasalah. Makin lama makin keluar perangai masing-masing. Baik buruk semua ada lah 🙎 Moga hubungan ni tetap bertahan dgn perasaan kasih dan sayang yang tak makan dek waktu tak lapuk dek hujan. Amiinnnnnnn. InsyaAllah 💪💖

Okay lets back to the topic :
Actually, we known each other for a quite long since studied dekat Poli lagi (awal sem 2/2015). Time tu dia berkenalan dgn kawan aku. Aku kenal dia pun macam tu ja. Kisah dia dgn kawan aku tu setakat suku jalan. Heheh  Lepastu aku dgn dia mmg tak jumpa dah. Jumpa pun kalau terserempak ja (tak bertegur) sampai dah grad pun *graduation on 2018*.😁 Tak lama lepastu aku dengar dia bcinta dgn orang lain budak poli juga. Masatu pun aku dgn orang lain. so tak heran sbb kenal pun gitu gitu ja 👉👈

2018 : aku buatla story question on ig. Then dia pun respond  'Ehemm Ehem" dekat question aku tu. *we followed each other on insta* Dsebabkan aku kenal dia. aku layan dm dia. (sebelum ni mmg tak bertegur pun) aku pun tak berani nak layan dia lebih lebih, yelah boyf orang ( lama tau dia bcinta dgn budak poli tu dalam 4tahun lebih juga lah). Taklama lepastu dia bgtahu yang dia single. Hahahhaah 😅 Last conversation dia ada juga drop numb phone dia. aku mmg takpeduli numb phone dia bagi. *pandang sebelah mata ja*. Selang beberapa hari, aku cuba lah sms dia *guna credit tau bukan whatsapp* nak kacau lah konon. Last last kena marah weh. Hahhahahahhah  kuangjaq betul.

Start dari situ lah kitaorang macam cuba nak kenal diri masing masing camtu 👫 Dia punya patah hati bawa diri sampai ke KL kerja sana. Seminggu lepas tu, aku pula berhijrah ke KL. Hahahaha kebetulan  rumah dia dgn rumah sewa aku dekat. Hahahahhah 😛 Nak jumpa tu ambil masa juga la. Aku gabra weh. Hahahhahaha Our first date was at Nasi Ayam Penyet, Bandar Sri Permaisuri, Cheras. Hahahhaha dan malam tu kebetulan kitaorang warna baju putih sama cuma baju akubelang belang. Awkawrd juga lah. Dah settle makan. Lepak tepi kereta sambil makan aiskrim *Familymart* *dengar luahan hati masing2* kenapa kecewa bawa diri sampai sini. hhahaha 😊 time tu bagi aku dah romantik da. tapi tula aku makan bersepah kut aiskrim on my first date. huh  *comot* Hahahah 😜




Older Post . Newer Post