Never Perfect
EntryYaa




Talk Talk.
Friday 26 December 2014 | 0 comment(s)
Bincang? 
Perkara paling wajib yang kita perlu buat sebelum terbentuk sesuatu keputusan.
Takde bende ni, takkan selesai kan masalah. Takde bende ni, engko sakitlah sorang-sorang.
Takde bende ni, sampai sekarang engko rasa takbest. hahahaha x) bila dah luah semua bagai. 
kekadang responnya. Alhamdulillah. Kekadang responnya, lagi menyakitkan hati aku. hm hahaha.
Aku taksuka gaduh. Gila kau nak bergaduh lama-lama. Rugi aaaaa. hahahah. Konon nak masa, ruang. Amendeeeeee ni. kena tinggal 1 2 jam pun rindu dah bertandang. Acaner ekk? hmm waktu-waktu macam ni, patut digunaka sebaiknya aku rasa. lain hari boleh. Sekarang aku kenot. lemah kot. 
Tapi macam mana tak gaduh, dia tu peramah sangat dengan perempuan lain. Hmmm :-(  kau suruh aku buang perasaan buruk sangka, cemburu bagai. Tapi setiap kali aku buka insta kau, im fb kau, apa kau buat. 
Aku simpan pendam semua ni sebab aku taknak gaduh ah. Ni ah punca gaduh ! kau peduli tak sebenarnya perasaan aku ni ? :(( 

Evenbende tu sekecil semut sekalipun. kalau tak dibawa bincang.  Mbohhhh parah hati aku ni. tapi biasa ah. 
Aku ni kekadang ego gak. Selagi boleh simpan, simpan. kalau takpun, aku menangis. and layan dia macam biasa. kekadang bila aku sakit hati, macam nak taknak layan dia. Jangan lah jadi macam aku. Hahahah. Elok elok engkorang boleh wish goodnight in a romantic way,tup tup malam tu without any discussion engkorang tido without wish goodnight. tersangaaaaaaaat lah takbest. hmm. Well, aku perempuan yang tersangat lah lajuuu umpama F1 kat litar sepang dalam membuat conclusion. heheh. I just realized it after he told me. Then aku jadi seorang yang think positif, tersangaaaat positif and tetiba dapat tahu mende takbest. luluh hancur hati aku. hahah. aku OK. Positif sangat takboleh juga sebenarnya ye awaa. 

Aku lemah sebenarnya. Dalam erti kata lain, aku hati ni cepat benoor lembutnya. orang goyang sikit je. aku tunduk. In fact siapa diorang ?? and i'll be hmm. kekadang ego ni makan diri gak hmmm tapi guane kan pulaaa hmm hahahahah. aku sayangg sebenoooorrnya ke muu *jerit. Bila aku marah, then dia hantar text  "SAYANGGG" . Automatik !! hati aku cair macam airbatu. hahaha. tapi aku biarkan berminit minit. baru aku balas . Ego punya pasal. Bhahahaha. keras juga eh kepala aku ni. ish ish. maafkan saya biy ! Bila dah sejuk, mula ah rasa rugi kalau dibiarkan lamalama. baru ah nak buka mulut and back to normal. Kalau tak, hm harem. Within an hour everything settle. Arghhhhhhh. i got my man back *apoy*. Like seriusssssly, tak best gila gaduh lamalama sebab manusia lain. Takde faedaaaah. Rugi ! 

Biar pakwe tak pandai pujuk time kita merajuk, asalkan pandai ajak berbincang. Serius talkk, engko merajuk lah berejam lamnya. dia cool je. Dia lantakkan ajee. Takpeeeee. As long dia pandai ajak kau berbincang kalau korang hadapi waktu waktu perang. *kalau boleh nak bincang depan mata. Tapi sayang kenyataannya, kau jauhh !* Satu bende yang pasti. Merajuk dengan perempuan memang takboleh dipisahkan. Hahaha. that way nak bermanja sebenarnya. Macam aku, merajuuuk, tapi dia watlek je. tak call tak text pun. haha sampai satu masa, aku beralah. hm haha.dengan selamba text aku tanpa rasa bersalah pun. Engkorang mesti rasa rugi kaaan dapat pakwe yang lantaakkan makwe merajuk. Aku tak pernah rasa pun. mulamula bercinta adalah. tapi dah lama macam ni memang buangg ah rasa tu. I tell you what. Bila dapat text dia yang macam takde apa padahal aku dalam mood merajuk. terus tak jadi merajuk kabooo ke oak. Buat apa merajuk kalau tak dilayaaan. Buat sakit hati je. So aku pun cool sendiri ah. untung pakwe dapat makwe merajuuuuk dan pujuk diri sendiri. phewwwww !

Mula mula bincang memang ah serius, lelama kau sendiri lupa yang kau tengah gadoh. Hahaha. Kekadang tu aku pun punca gaduh gak. not all of thing that we fight, salah dia. kekadang aku pun dah lukakan dia tanpa sedar hm. sayang minta maaf biy. bila sesi berbaik mula lah keluarkan word word yang hahahahaa paham sendiri. hm hahaha. bende sweet ni bukan boleh nampak melalui percakapan. the way he treat you, respect you pun dah cukup sweet letewwww. takpayah lah tamaktamak nak lebih. yelaaah. sayangkan. Bau kentut pun wanggiii.. Aku nak tegaskan dekat sini. Aku sayang memang sayang. Tapi kalau kentut berbau. aku peduli apa. Aku pun marah. Even one day dia jadi IMAM aku pagi petang siang malam. Tak semua aku tadah. Aku selesa. dan aku bahagia begini. Terima kasih.















. Newer Post