Never Perfect
EntryYaa




Semester 5
Saturday, 18 June 2016 | 0 comment(s)

Yah. all that you know im in sem5 right now. 
Yeayyyy. time flies so fast. 
Pejam celik pejam celik dah tigabelas hari kita puasa. dan isnin ni dah start kelas. 
Alhamdulillah. semoga semuanya berjalan dengan lancar. Dah beli baju raya belum ni ? 
Hahaha. Harap sem5 ni akan jadi sem terindah. Terlalu banyak manusia datang dan pergi dari sem1 sampai sem4 ni haa. Yahh im used to it. so take a chill. live on your own life. Peace !

Dulu nak pergi memana pun takut. Ye, aku tahu perempuan takboleh nak jalan sesorang memandangkan dunia kita ni makin kejam. Kita takde pilihan, takkan nak bergantung pada oranglain kan ? Orang tu pun boleh naik rimas dengan kita. walaupun dia takde lah cakap depan muka kau. 
Aku tak biasa pada mulanya. Bukannya "ko pi den" sangat. Lagi lagi nak keluar sesorang. 
Tapi bila dah terbiasa membuatkan kita dah tak kisah bila sesorang. 

Hhahahaha Dah la. 
Aku cuma harap semlima ni bagi aku kenangan yang terindah. Kenangan yang manis. 
Aku harap sangat sem ni aku tak carry. subjek dia semua menyeramkan kut em. 
Insya Allah. everything gonna be okay, right ? 

you ken duuuuu it huda aliah. 
youre growing up. pls change yr attitude. haha jerk ! 







Older Post . Newer Post