Never Perfect
EntryYaa




Huh
Sunday, 15 May 2016 | 0 comment(s)
 
Yes ( thumb up ) 

Lately dah macam boleh accept the reality gituww. Pertemuan dan perpisahan. Yaaah, Six month ago im still in process move on. Hahahahaha Yelaaaaaa orang kata nak move on perlu deleting all abt  him haa Tapi aku tak. Aku masih simpan setiap kenangan bersama gambar, video dan suara sumbang dia tu. Bak kata orang putih eceewaaah "Letting go doesnt mean i didnt care abt him anymore"  right ? Mungkin rindu tu ada ( sorry to his gf ) tapi rasa dah takde. Macam pokok pisang, dia ada jantung tapi takde hati. Heheheehe ( gelak ayu sambil tutup mulut ) However, aku doakan yang baik baik untuk kau. Semoga berjaya. Yeaaaaay taklama lagi nak jadi birthday boy :) As a friend, aku taktahu nakk bagi hadiah apa, aku wish je ey ? Boleh ? Suatu hari nanti kita akan berjumpa balik dengan izin Allah :) InsyaAllah From friend and be a boyfriend then now we're be friend back. Forgiving you is the best thing. Alhamdulillah. 

Kau hanya perlu bersyukur dengan apa kau ada pada hari ini. Walaupun yang kau tunggu takkan pernah datang. Dan kau perlu tahu, menunggu pun ada batasnya. Bila kau harus berhenti dan mulai berjalan. Meninggalkan sesuatu yang kau pernah perjuangkan sepenuh hati dulu.
 





Older Post . Newer Post