Never Perfect
EntryYaa




Birthdayboy 🙈
Monday, 23 May 2016 | 0 comment(s)

Yeaaaaay 
Today is your day beb 😃
Already 21 yrs old.

Happy birthday to you 
Happy birthday to you
Happy birthday to azrul jamri
Happy birthday to you 🎶🎵🎂🎼📣

Merdu tak aku nyanyi ? hahahahahahaha okay takpayah jawab aku dah tahu.
Kerana suaraku menjadi igauanmu hahaha ( gurau ) 😪

Hey Apoy botak. 😄
Besar dah anak pakcik Jamri
Moga Dimurahkan rezeki. Diberikan kekuatan dan kesihatan yang baikbaik.
Cepat tinggi cepat gemok k ! Berjaya dunia akhirat. Jdi budak skate yang baik  
Malas dah aku tegur kalau kau sombong dengan aku 😠😠 Yelaaaa mana nak kawan dengan aku dah. Tegur pun dah taknak ( pasrah ni pasrah )   Hahahahahaha 😪😒 Satu lagi doakan aku cepat CANTIK tau. KAHKAHKAHKAHKAHKAH 😌😴😛
Sorry lah wish je dapat, nak belanja kau kotak rokok kau jauh. 
Jangan lupa aku tau kahkahkah kalau tak aku rodok buntut kau dengan cangkul hahahahaha gurau je 👽💀😜
Okay ni je kut.



Forget the past; look forward to the future, for the best things are yet to come. 🌷







Older Post . Newer Post